Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές?
Η εγγραφή σας, βοηθάει στο να πραγματοποιηθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας.

Με την εγγραφή μου, αυτομάτως θα λαμβάνω διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφίας από εσάς;
Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.
 
Αν εγγραφώ, θα διαθέσετε τα προσωπικά μου δεδομένα σε άλλες εταιρείες;
Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.
 
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό μου, ή αυτός δε δουλεύει. 
Εάν ξεχάσετε τον κωδικό σας, θα πρέπει να τον επαναπροσδιορίσετε, πατώντας  εδώ και συμπληρώνοντας το email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ή εδώ και στη συνέχεια Ξεχάσατε τον κωδικό σας.

Πόσο ασφαλής είναι η ιστοσελίδα σας?
Όσο ασφαλής μπορεί να γίνει. Αποθηκεύουμε με ασφάλεια κάθε πληροφορία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου SSL τεχνολογία κρυπτογράφησης, την πιο προηγμένη ασφάλεια λογισμικού που διατίθεται για διαδικτυακές συναλλαγές.
 
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου? 
Η εξυπηρέτηση πελατών θα σας βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα. Πιέστε εδώ για λεπτομέρειες επικοινωνίας.

Ποιους τρόπους πληρωμής αποδέχεστε;
Αποδεχόμαστε όλες τις πιστοποιημένες κάρτες Switch/Maestro, VisaDebit, VisaElectron, MasterCard, και PayPal.
 
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας μόνο μέσω τηλεφώνου. Θα πρέπει να μας τηλεφωνήσετε το συντομότερο δυνατό, αμέσως μόλις έχετε ολοκληρώσει την παραγγελίας σας, διαφορετικά ίσως να είναι αργά.
Πιέστε εδώ  για τον αριθμό τηλεφώνου, και ζητήστε το τμήμα ακύρωσης ηλεκτρονικών παραγγελιών.
Να σημειωθεί, πως δεν έχουμε τη δυνατότητα να ακυρώσουμε την παραγγελίας σας μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
 
Μπορώ να ακυρώσω ένα αντικείμενο από την παραγγελία μου;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, πιθανώς να μπορούμε να ακυρώσουμε ένα αντικείμενο από την παραγγελία σας, αλλά αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσω τηλεφώνου. Θα πρέπει να μας τηλεφωνήσετε το συντομότερο δυνατό αμέσως μόλις έχετε ολοκληρώσει την παραγγελίας σας, διαφορετικά ίσως να είναι αργά.
Πιέστε εδώ για τον αριθμό τηλεφώνου, και ζητήστε το τμήμα ακύρωσης ηλεκτρονικών παραγγελιών.
 
Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει;
Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.
 
Γιατί απορρίφθηκε η κάρτα μου;
Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.
 
Μπορώ να παραγγείλω από το εξωτερικό;
Μπορείτε να παραγγείλετε μόνο από χώρες στις οποίες παραδίδουμε. 
 
Χώρες Παράδοσης


 
Ποια είναι η ισοτιμία για τις παραγγελίες εξωτερικού;
Σας χρεώνουμε για την παραγγελία σας σε ευρώ. Ο πάροχος της κάρτας σας, θα σας ενημερώσει για την ισοτιμία, όταν η κάρτα σας χρεωθεί με το ποσό.
 
Η αγορά μου δεν ολοκληρώθηκε αλλά νομίζω ότι με έχετε χρεώσει με το ποσό.
Όταν εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας για να πληρώσετε για την παραγγελία, η τράπεζα σας αυτομάτως αφαιρεί το χρηματικό ποσό, από το διαθέσιμο λογαριασμό σας, ωστόσο όμως η χρέωση δεν ολοκληρώνεται μέχρι να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Αν δεν σας αποστείλουμε την παραγγελία σας, δε σας χρεώνουμε και τα χρήματα σας, αυτομάτως επιστρέφονται στο λογαριασμό σας από την τράπεζα. Η διαδικασία αυτή, χρειάζεται περίπου τρεις εργάσιμες μέρες, ωστόσο όμως το ακριβές χρονικό πλαίσιο εξαρτάται από τον πάροχο της κάρτας σας και την τράπεζα σας. Αν το χρονικό πλαίσιο ξεπεραστεί ή είστε πελάτης της PayPal και το χρηματικό ποσό δε σας έχει επιστραφεί, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών πιέζοντας εδώ.

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα από τα προϊόντα λείπει. Τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλούμε πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών που θα ερευνήσουν το θέμα με τους υπεύθυνους αποθήκης.
 
Παρέλαβα λάθος προϊόν και όχι αυτό που παρήγγειλα, τι πρέπει να κάνω;
Αν σας αποστείλουμε λάθος προϊόν και ζείτε στην ΕΛΛΑΔΑ μπορείτε να μας το επιστρέψετε χωρίς περαιτέρω χρέωση. Αν είστε κάτοικος εξωτερικού θα πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή. Πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών και στη συνέχεια εδώ για να ακολουθήσετε τις οδηγίες αλλαγής/επιστροφής.