Αλλαγές / Επιστροφές

 

Αλλαγές/Επιστροφές

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε - και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

 

Αλλαγές/Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα
 
Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν  αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα Mantos Shoes που εμφανίζονται εδώ. Αντίθετα, επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα αυτά μπορεί να γίνει μόνο online.

 

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει  η αντικατάστασή   του  με  κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε  ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος.
Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), διαφορετικά το προιόν δεν θα γίνει δεκτό για επιστροφή και θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση.
Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς.

Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς. 
Στη περιπτωση που μας υποδείξετε τράπεζα διαφορετική απο την ALPHA BANK θα επιβαρυνθείτε με τα μισά έξοδα του εμβάσματος.

Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων σας επιστεφεται το κόστος του προϊόντος MEION ολα τα έξοδα αποστολής που έχουν προηγηθεί καθώς και τα έξοδα κόστους αντικαταβολής
€ 3,00 στην περίπτωση εφόσον το προιόν εχει αγοραστεί με αντικαταβολή.
Τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση που το προιόν σας είχε αποσταλεί με μηδενικά έξοδα αποστολής.
Επίσης, σε περίπτωση που πριν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων έχει προηγηθεί δωρεάν αλλαγή στο συγκεκριμένο προϊόν, θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση ποσού € 6,00 για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής,
Αυτά θα γίνουν με παρακράτηση των ανωτέρω ποσών από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.
Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα. Αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή την Κύπρο και επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με τη SPEEDEX και χρέωση παραλήπτη, θα σας αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής χρημάτων € 6,00 ή € 10,00 ανά προϊόν, αντίστοιχα, για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς. Στην περιπτωση απομακρυσμένης περιοχής τα ως άνω ποσά θα επιβαρυνθούν σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της SPEEDEX.
 


Έξοδα για Αλλαγές εντός Ελλάδας
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η επιστροφή για την πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη (εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των € 30,00 και η συνολική κπτωση δεν υπερβαινει τα 40%. Διαφορετικά η χρέωση είναι € 3,00) ενώ η επαναποστολή επιβαρύνεται με € 6,00 χωρίς άλλα έξοδα αλλαγής.
Στην περιπτωση απομακρυσμενης αποστολης πλεον του κοστους αυτου συμφωνα με τον τιμοκαταλογο της εταιρειας Courier.
Για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη, η επιβάρυνση ανέρχεται ανάλογα με την ποσότητα και το βάρος, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών της Speedex.

 

Αλλαγές εκτός Ελλάδας

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).
 
 

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
 
 

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 1 μηνός από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που υπάρχει αποδεδειγμένο ελάττωμα του προϊόντος και δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.
Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα
Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα.



Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνο: 30 225 1028142,  30 225 1041900